2020年10月13日星期二

月結及交易記錄(20年10月)

10月5日: 29.20沽出1股Futu Holding Limited。
10月14日: 月供股票入倉-24股港鐵、45股中銀香港、38股盈富基金。
10月21日: 36.25沽出Snap Inc.。
10月30日: 現金認購4手螞蟻集團(6688)及30買入1股Futu Holding Limited

本年度虧損再創新高,兩個組合合計起來虧損接近40萬,差不多把去年獲利的利潤蒸發掉,真是到頭來一場空。投資組合為負30.6%、月供組合為負11.6%,暫時繼續儲下錢及靜觀其變,下月預計會抽Ibond兩手以答謝政府派糖既心意。


1 則留言:

  1. 正如你前文所講: FUTU報價、用戶體驗,各方面都不錯
    可是,它的公司設於香港,用戶只用廣東話為母語嘅香港人為主
    而香港只是彈丸之地,資深股票投資者,即使用FUTU睇資訊,最後都會選擇較低佣金、孖展槓桿率較高的IB
    而且IB嘅客戶,嚟自全世界,可買差不多全世界的股票、直債、債券、期權、期貨、衍生工具
    牌面看,如果買券商股,IB會係更佳選擇

    回覆刪除